5 Senjata Yahudi untuk Menjatuhkan Umat Islam

>> Friday, September 23, 2011



Pernah dengar mengenai 5S?? 5S merupakan salah satu senjata Yahudi untuk menjatuhkan umat islam.. Tapi apa sebenarnya yang dimaksudkan dengan 5S tu? Senjata apa yang dimaksudkan sebenarnya.. Kalau pada zaman Rasulullah saw dulu boleh la kita cakap yang peperangan berlaku dengan menggunakan pedang, panah dan sebagainya. Tapi sekarang, mereka menggunakan cara yang lebih halus untuk menjatuhkan umat islam iaitu dengan menggunakan 5s itu..

1. Sports
Kita tengok la sekarang. Sukan menjadi perkara penting dalam membangunkan nama negara. Bola sepak contohnya. Boleh dikatakan hampir keseluruhan rakyat meminati sukan bola sepak tak kira lelaki mahupun wanita, tua mahupun muda.. Semuanya meminati bola sepak sehingga sanggup memenuhi stadium semata-mata untuk menyaksikan perlawanan bola sepak. Yang paling menyedihkan, bila ada dalam kalangan mereka yang meninggalkan solat. Inilah salah satu senjata yang Yahudi gunakan iaitu membiarkan umat Islam meninggalkan solat yang merupakan tiang kepada agama kita, agama Islam.

2. Song
Makin hari, dunia makin penuh dengan hiburan. Banyak hiburan yang melalaikan. Konsert sana sini. Kita negara Islam tetapi melahirkan golongan belia yang tak mengenal Allah. Mereka lebih suka menjadikan artis sebagai idola Nabi Muhammad s.a.w. Kemudian, lahirnya pula generasi yang tidak mempedulikan Islam di sisi mereka.

3. Sex
Kita tengok sahaja negara sekarang. Hampir setiap hari kita dengar ada kes pembuangan bayi. Mengandung luar nikah dan seterusnya anak-anak yang tak berdosa itu yang menjadi mangsa ibu bapa yang tak mengenal dosa dan pahala. Islam sendiri menyarankan umatnya menutup pintu zina dengan tidak melakukan pergaulan bebas. Tapi lihatlah sekarang, masalah sosial semakin menjadi-jadi.

4. Smoke
Bila ditanya kepada lelaki, kenapa mereka merokok.. Jawapan mereka merokok ni nampak macho. Walaupun dah keluar amaran dari pihak kesihatan yang menyatakan merokok membahayakan kesihatan, tapi masih ramai lagi yang pilih untuk merokok. Kerajaan tak dapat menghentikan pengeluaran rokok sebab negara menambah keuntungan dengan rokok.

5. Sugar
Sebut saja KFC, McD, Pizza Hut.. Semua orang tau. Generasi sekarang lebih suka menikmati hidangan ini berbanding nasi lemak. Tak cukup dengan tu, dadah dan arak sekarang makin menjadi-jadi. Budak-budak sekolah pun dah mula terlibat dengan najis dadah ni.

Cuba kita perhatikan sekarang ni. 5S yang digunakan oleh pihak yahudi ni hampir berjaya untuk menjatuhkan umat Islam. Generasi kini hampir melupakan Islam. Malahan ada yang hanya Islam pada nama tetapi setiap tingkah lakunya bertentangan dengan Islam. Kemana hala tuju kita? Adakah kita pilih untuk diperangi oleh mereka? Atau memilih untuk menentang mereka. Persiapkan diri kita dengan ilmu agama agar kita pertahankan diri kita dari dijatuhkan oleh mereka.

0 comments:

..
Powered by Blogger.

Lorem Ipsum

© 2010 Dewan Muslimat PAS Negeri Sembilan

Blog ini dikendalikan oleh Lujnah Penerangan & Dakwah Dewan Muslimat PAS Negeri Sembilan di bawah Unit IT DMPNS. Segala maklumat boleh disalurkan ke halwan9@yahoo.com

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP