PAS Mahu Jentera Pakatan Fokus Gempur Hulu Selangor

>> Thursday, April 15, 2010

Parti Islam Se-Malaysia (PAS) menyeru seluruh jentera Pakatan Rakyat khususnya kalangan anggota dan penyokong PAS untuk memberikan fokus sepenuhnya bagi mengempur Parlimen Hulu Selangor.
Pas mahu setiap anggota parti, sama ada ahli biasa, pimpinan, para penyumbang dana, blogger, penceramah bebas dan sebagainya memberikan bantuan sepenuhnya kepada calon dari Parti Keadilan Rakyat-Datuk Zaid Ibrahim.

Pilihanraya kecil Hulu Selangor adalah peluang terbaik untuk menegur kelemahan pentadbiran Kerajaan serta membongkar kezaliman BN. PAS berharap agar jentera Pakatan turun ke setiap rumah-rumah pengundi untuk menyampaikan maklumat sebenar terhadap situasi negara kini, disamping mendengar sendiri luahan hati rakyat yang dizalimi BN selama ini.

Peluang pilihanraya kali ini juga harus dimanfaatkan oleh jentera PAS untuk menyampaikan dakwah Islam serta memberikan kesedaran kepada rakyat untuk lebih mendekati Islam yang sebenarnya.

PAS menyeru agar seluruh jentera yang turun di Hulu Selangor agar dapat menunjukan komitmen dan akhlak yang baik, disamping mengelakkan provokasi yang boleh memburukan imej Pakatan. PAS yakin Hulu Selangor akan kekal ditangan Pakatan dan para pengundi wajib mengambil peluang ini untuk keluar mengundi calon Pakatan-Datuk Zaid Ibrahim.

Ust. Idris Ahmad
Ketua Penerangan PAS Pusat

0 comments:

..
Powered by Blogger.

Lorem Ipsum

© 2010 Dewan Muslimat PAS Negeri Sembilan

Blog ini dikendalikan oleh Lujnah Penerangan & Dakwah Dewan Muslimat PAS Negeri Sembilan di bawah Unit IT DMPNS. Segala maklumat boleh disalurkan ke halwan9@yahoo.com

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP