Hari bermuhasabah

>> Wednesday, December 29, 2010

Sedar tak sedar, dah hampir setahun masa berlalu. Menjelang awal 2011, sekali lagi kita akan berhadapan dengan mesyuarat agung tahunan atau AGM. Sewajarnya medan ini dijadikan tempat untuk menilai semula prestasi gerak kerja yang telah dilakukan selama setahun. Sebagai pimpinan, sesi muhasabah ini perlu dilakukan setiap hari. Tak perlu tunggu selama setahun untuk membuat penambahbaikan @ continual improvement. ianya wajar dilansungkan setiap waktu supaya apa yang dilakukan DAPAT DILAKUKAN dengan sebaik yang mungkin.
Berikut merupakan CADANGAN JADUAL MESYUARAT AGUNG PERINGKAT CAWANGAN-CAWANGAN , KAWASAN-KAWASAN, DEWAN-DEWAN BAGI TAHUN 2011.

Adalah dimaklumkan bahawa Pejabat Agung PAS Pusat mencadangkan Mesyuarat Agung Cawangan, Kawasan, Dewan-dewan dan Muktamar Tahunan PAS kali - 57 pada tahun 2011 diadakan seperti makluman berikut :

0 comments:

..
Powered by Blogger.

Lorem Ipsum

© 2010 Dewan Muslimat PAS Negeri Sembilan

Blog ini dikendalikan oleh Lujnah Penerangan & Dakwah Dewan Muslimat PAS Negeri Sembilan di bawah Unit IT DMPNS. Segala maklumat boleh disalurkan ke halwan9@yahoo.com

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP