Munaqashah MUSLIMAT PAS NS

>> Friday, February 12, 2010

Alhamdulilllah... dengan izin Allah SWT, pada 7 Feb 2010 yang lepas, Program Munaqashah Ucapan Dasar Dewan Muslimat Pas Pusat bagi Muslimat PAS Negeri Sembilan telah berjaya diadakan di Dewan D'Ark, Senawang.Pembentangan Munaqashah telah disampaikan oleh Pn. Salbiah Abd Wahab yang merupakan Ketua Penerangan Dewan Muslimat Pas Pusat. Pn. Salbiah telah membentangkan dengan cukup baik akan peranan Muslimat yang perlu dimainkan dalam memastikan tema "Menyemarak Kemenangan Menyatupadu Rakyat" dapat direalisasikan.
Semua Muslimat digesa untuk melibatkan diri dalam masyarakat dan terdapat pelbagai platform yang boleh digunakan oleh Muslimat dalam mengerakkan dakwah terutamnya dalam organisasi PASTI, masjid, surau, jawatankuasa penduduk dan NGOs2x.
Di samping itu sebagai pendakwah, ahli mahupun pimpinan ; semua Muslimat sewajarnya pandai mengagihkan masa dan menfaatkan segala ruang yang ada untuk bekerja dan menyampaikan mesej dakwah.

Program 1/2 hari yang dilaksanakan oleh Lujnah Penerangan Dewan Muslimat PAS N.Sembilan dengan kerjasama Dewan Muslimat PAS Kawasan Rembau ini turut diselitkan dengan taklimat isu2x semasa dan pelancaran laman blog DMPNS iaitu http://muslimatpasn9.blogspot.com

0 comments:

..
Powered by Blogger.

Lorem Ipsum

© 2010 Dewan Muslimat PAS Negeri Sembilan

Blog ini dikendalikan oleh Lujnah Penerangan & Dakwah Dewan Muslimat PAS Negeri Sembilan di bawah Unit IT DMPNS. Segala maklumat boleh disalurkan ke halwan9@yahoo.com

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP